Barania Góra pytania

Porozmawiasz tu o szlakach, trudnościach na nich, znajdziesz propozycje wycieczek dla początkujących i zaawansowanych. Przeczytasz także informacje dotyczące schronisk, parków narodowych i krajobrazowych znajdujących się na terenie Beskidów i Pienin. Podyskutujesz na temat Beskidu Żywieckiego, Śląskiego, Sądeckiego, Niskiego, Makowskiego, Wyspowego oraz Pienin i Gorców.

Moderator: Moderatorzy

Anonymous

Barania Góra pytania

Post autor: Anonymous » 05 kwietnia 2009, 22:49

Witajcie!!

Mam takie pytanie, z racji takiej, że jeżeli chodzi o góry to jestem raczej laikiem i kompletnie się nie znam w kwesti ubioru.

Przejdę do szczegółów za tydzień to jest 14.IV.09 zamierzam sie z dziewczyną wybrać na Baranią Górę. Mam takie pytanko, czego mogę się spodziewać i jak się ubrać na kwietniową wyprawę??
z góry dziękuje za pomoc :)

Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Mariusz
Członek Klubu
Członek Klubu
Posty: 623
Rejestracja: 28 lutego 2009, 16:58

Post autor: Mariusz » 06 kwietnia 2009, 0:02

Nie wiadomo jak będzie za tydzień ale raczej przygotuj sobie zimowy zestaw do ubrania
Tu króluje zeszłoroczny czas
Na posłaniu z liści buczynowych
Stąd do ziemi dalej niż do gwiazd
Anonymous

Re: Barania Góra pytania

Post autor: Anonymous » 06 kwietnia 2009, 0:42

Staruch pisze:Witajcie!!

Mam takie pytanie, z racji takiej, że jeżeli chodzi o góry to jestem raczej laikiem i kompletnie się nie znam w kwesti ubioru.

Przejdę do szczegółów za tydzień to jest 14.IV.09 zamierzam sie z dziewczyną wybrać na Baranią Górę. Mam takie pytanko, czego mogę się spodziewać i jak się ubrać na kwietniową wyprawę??
z góry dziękuje za pomoc :)

Pozdrawiam :)
Którędy wchodzicie?
Jak będzie jeszcze niewytopiony śnieg, to będzie bardzo mokro w butach. To okres przejściowy: weź zarówno termos z gorącą herbatą, jak i krem z filtrem UV. Trochę zimy, trochę lata :)
Anonymous

Post autor: Anonymous » 06 kwietnia 2009, 11:39