Znaleziono 650 wyników

autor: Dziadek;)
20 października 2020, 19:49
Forum: KĄCIK SPORTÓW WSZELAKICH
Temat: Kajaki
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 5178

Re: Kajaki

Łaaaauuuuu :) mam jak Gaza kopara mi opadła :) Pisz Pan i zdjęcia zamieszczaj czekamy :)
autor: Dziadek;)
19 października 2020, 17:23
Forum: KĄCIK SPORTÓW WSZELAKICH
Temat: Bieganie
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 2065

Re: Bieganie

No!!!..... Piotrze :brawo: :brawo: :brawo: :spoko:
autor: Dziadek;)
17 października 2020, 14:59
Forum: PRZEDSTAW SIĘ...
Temat: PRZEDSTAW SIĘ - napisz kilka słów o sobie...
Odpowiedzi: 6504
Odsłony: 398466

Re: PRZEDSTAW SIĘ - napisz kilka słów o sobie...

Nie, no super :lol: :lol: :lol: Marek nie zaczynaj....:) poza tym byly dwa posty ale zatwierdzalem je z telefonu i na jednym prawdopodobnie zamiast zaakceptuj nacisnalem odrzuć wiec ten jest wyjety z kontekstu :) Ps na tel wszystko takie male a ja bez okularow i z takimi grubymi palcyma :) Przepras...
autor: Dziadek;)
17 października 2020, 12:06
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: 18 Prudnicki Maraton Pieszy - 50 km przez Góry Opawskie
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 222

Re: 18 Prudnicki Maraton Pieszy - 50 km przez Góry Opawskie

A ja sobie tak właśnie pomyślałem że gdybyś w przyszłym roku trochę wcześniej dał cynk na naszym forum że są zapisy to pewnie jakaś mała reprezentacja od nas gościnie by wzięła udział w waszym rajdzie :)
autor: Dziadek;)
16 października 2020, 20:36
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: 18 Prudnicki Maraton Pieszy - 50 km przez Góry Opawskie
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 222

Re: 18 Prudnicki Maraton Pieszy - 50 km przez Góry Opawskie

Bardzo dobry czas a jaki był Twój rekord ?
autor: Dziadek;)
16 października 2020, 8:41
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: Bieszczady Tarnica 9.10.2020
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 261

Re: Bieszczady Tarnica 9.10.2020

PiotrekP pisze:
15 października 2020, 21:57
Też tam byliśmy, jeszcze ten wiatr, było wspaniale :).
O o o to to! właśnie tam kiedyś nazwałem ten wiatr Tchnieniem Boga :)
autor: Dziadek;)
15 października 2020, 20:47
Forum: PRZEDSTAW SIĘ...
Temat: PRZEDSTAW SIĘ - napisz kilka słów o sobie...
Odpowiedzi: 6504
Odsłony: 398466

Re: PRZEDSTAW SIĘ - napisz kilka słów o sobie...

Evelina, podrozniczka Nie, no super :lol: :lol: :lol: Marek nie zaczynaj....:) poza tym byly dwa posty ale zatwierdzalem je z telefonu i na jednym prawdopodobnie zamiast zaakceptuj nacisnalem odrzuć wiec ten jest wyjety z kontekstu :) Ps na tel wszystko takie male a ja bez okularow i z takimi gruby...
autor: Dziadek;)
15 października 2020, 8:05
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: Opowieści z Krypty cz.1 Czyli Łódka MacGyvera
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 342

Re: Opowieści z Krypty cz.1 Czyli Łódka MacGyvera

Han-Ka pisze:
14 października 2020, 8:54
Na Oskary nie mam wpływu, ale na relację października głosuję już teraz.
@Dziadek;) , jesteś boski :jupi: .
:D :D :D .... Wiem ... :zoboc:
autor: Dziadek;)
15 października 2020, 8:02
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: Opowieści z Krypty cz.1 Czyli Łódka MacGyvera
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 342

Re: Opowieści z Krypty cz.1 Czyli Łódka MacGyvera

:brawo: :brawo: :brawo: @Dziadek , pomysłów to Ci nie brakuje. Z wypiekami na twarzy i bananem na ustach oglądałam ten serial, tylko jeszcze nie zdecydowałam czy to komedia, czy też dramat :zoboc: :lol: :lol: , momentami Twój śmiech był tak zarażający, że aż miło na to było patrzeć i uczestniczyć w...
autor: Dziadek;)
15 października 2020, 7:52
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: 19/08/2020 Dolomity-ferrata I Magnifici 4
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 555

Re: 19/08/2020 Dolomity-ferrata I Magnifici 4

:spoko: jck Dzięki za info
autor: Dziadek;)
14 października 2020, 19:36
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: 19/08/2020 Dolomity-ferrata I Magnifici 4
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 555

Re: 19/08/2020 Dolomity-ferrata I Magnifici 4

Z przyzwoitości , wrodzonego taktu i wniesionego z domu dobrego wychowania o orgazm pytal nie bede :D :D :D
autor: Dziadek;)
13 października 2020, 20:02
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: 06.09.2020 - Góry Izerskie - Grzbiet Kamieniecki
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 198

Re: 06.09.2020 - Góry Izerskie - Grzbiet Kamieniecki

HalinkaŚ pisze:
13 października 2020, 19:52
Piotrze, nie ma zdjęć z Twojej relacji, czy tylko ja tak mam?
Nie nie tylko Ty:)
autor: Dziadek;)
13 października 2020, 18:58
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: Czeskie góry okiem włodarza
Odpowiedzi: 72
Odsłony: 6214

Re: Czeskie góry okiem włodarza

Króliku Króliku ... aś się Pan dogłębnie wgryzł w temat... :) No wiesz @Dziadek ... jedni mają "konika" na punkcie łódki MacGivera, a inni siedzą w historii wojen husyckich :) I dlatego świat jest taki piękny :oki: Się zgadzam absolutnie :) z tego co napisałem wcześniej przebija podziw nad głębokoś...
autor: Dziadek;)
13 października 2020, 14:16
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: Czeskie góry okiem włodarza
Odpowiedzi: 72
Odsłony: 6214

Re: Czeskie góry okiem włodarza

Króliku Króliku ... aś się Pan dogłębnie wgryzł w temat... :)
autor: Dziadek;)
13 października 2020, 14:12
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: Bieszczady Tarnica 9.10.2020
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 261

Re: Bieszczady Tarnica 9.10.2020

Oj chciałby się w Bieszczady ale jak człek pomyśli o tych tłumach i że głupie 300km jedzie się pieć i pół godziny a czasami sześć i pół i człowiek sobie uświadomi że niewiele dłużej można dotrzeć w fajne miejsca w Austrii.... to się odechciewa jechać w Bieszczady :/