Znaleziono 46 wyników

autor: kaśka
17 sierpnia 2015, 22:14
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: 12-13 08 Perseidy 2015 Babia Góra czyli Dzień Tryfidów :) Mini relacja
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1155

A my stwierdziliśmy, że będziemy oglądać perseidy z Rybnika ... były chmury więc ujrzeliśmy całe dwa .... ale skoro już wychyliliśmy nosy z domu i nawet wzięliśmy ze sobą statyw, to pobawiliśmy się inaczej ... jeden perseid biegał z latarką wokół obiektywu i wyszło coś takiego :twisted: :D :lol: a z...
autor: kaśka
11 sierpnia 2015, 13:59
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: Tatry Słowackie - Koprowy Wierch
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 1792

kaśka zgadzam się z Tobą całkowicie. Ja zakochałem się widząc go częściowo z Przełęczy pod Chłopkiem. Już wtedy wiedziałem że muszę kiedyś być tam na dole przy stawach i dzięki Dominikowi spełniły się moje marzenia, bo to on zaproponował ten szlak. Właśnie. A pamiętam też, że kolejnego dnia poszliś...
autor: kaśka
10 sierpnia 2015, 23:30
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: 24.07-02.08.2015. Rumunia. Trochę gór i trochę morza; czyli: "plany są po to, by je zmieniać" ;)
Odpowiedzi: 53
Odsłony: 7187

Grochu pisze:[Otloszpotlosznierozmotlosz - "dzień dobry" po węgiersku
(...) Kasiu - to było w Rumunii, nie na Węgrzech :lol:
ależ Groszku :D sam zacząłeś od węgierskiego :lol: :lol: :lol:
autor: kaśka
10 sierpnia 2015, 19:41
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: 24.07-02.08.2015. Rumunia. Trochę gór i trochę morza; czyli: "plany są po to, by je zmieniać" ;)
Odpowiedzi: 53
Odsłony: 7187

PS. a górki wyglądają świetnie ... :spoko:
autor: kaśka
10 sierpnia 2015, 19:39
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: 24.07-02.08.2015. Rumunia. Trochę gór i trochę morza; czyli: "plany są po to, by je zmieniać" ;)
Odpowiedzi: 53
Odsłony: 7187

Re: 24.07-02.08.2015. Rumunia. Trochę gór i trochę morza; cz

Tjaaaa........ Zaczęło się od wskazania gaśnicy. A potem............za pomocą języka dźwiękowo-migowego udało nam się wyjaśnić (...) :lol: :lol: :lol: otóż z ciekawości wpisałam sobie do internetu hasło "język węgierski" i oczywiście internet od razu przyszedł z pomocą. Po prostu nie znaliście przy...
autor: kaśka
10 sierpnia 2015, 18:56
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: Tatry Słowackie - Koprowy Wierch
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 1792

ten szlak uważam za jeden z najpiękniejszych w Tatrach :spoko: My byliśmy tam we wrześniu w tamtym roku i bylismy zachwyceni ... z resztą co tu dużo gadać ... fotki mówią same za siebie :shock: :brawo: :oki:

a kiedy byliście dokładnie na szczycie ...
autor: kaśka
04 sierpnia 2015, 13:04
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: 6-17.07.2015 - Ukraina 2015
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 2085

Grochu pisze:Pięknie :D :brawo: :brawo: :brawo:
no .... teraz już wiemy Groszku dlaczego Cię tak ciągnie na te Ukraine :)
autor: kaśka
04 sierpnia 2015, 13:03
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: 6-17.07.2015 - Ukraina 2015
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 2085

Wracają wspomnienia sprzed 2 lat z przejścia pasma Pikuja, Ostrej Hory, połoniny Równej i Holicy. Kurcze też mieliśmy ochotę na Ostrą Hore i poł. Równą. Finalnie podreptaliśmy na południe, ale te dwie wyglądały na tyle zachęcająco, że raczej im nie odpuścimy :) do obrony mamy psa "zaczepno-obronneg...
autor: kaśka
04 sierpnia 2015, 9:20
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: Mont Blanc przy okazji
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 2091

piękne zdjęcia ... super :spoko:
autor: kaśka
30 lipca 2015, 22:33
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: 6-17.07.2015 - Ukraina 2015
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 2085

Dużo wędrowców chodzi tamtędy? W Bieszczadach w sumie spotkaliśmy może z 10 ludzi. Na Borżawie było sporo zbieraczy jagód - co do turystów to spotkaliśmy kilka mniejszych grupek. Na jednym i drugim paśmie w ogóle można jeździć samochodem także widok jest co najmniej dziwny jeśli już ktoś przy Tobie...
autor: kaśka
26 lipca 2015, 17:36
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: 11-18.07.2015 Mont Blanc na spokojnie
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 3384

kurcze ... ja też chce mieć zdjęcie z Mont Bl. :D:D:D:D:D
autor: kaśka
26 lipca 2015, 13:59
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: 6-17.07.2015 - Ukraina 2015
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 2085

6-17.07.2015 - Ukraina 2015

:jupi: KAŚKA I KOBI NA UKRAIŃSKICH POŁONINACH - "EDYCJA 2015" :jupi: :?: DLACZEGO "EDYCJA 2015" :?: Dlatego, że jesteśmy zachwyceni. Ukraińskie Bieszczady są przepiękne, Gorgany wyglądają co najmniej zachęcająco, a Borżawa (nasz wakacyjny numer JEDEN) zaparła nam dech w piersiach. Zastanowić się trz...
autor: kaśka
29 czerwca 2015, 22:45
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: 27.06.2015 - TATRY - "Szlak szarlotkowy bez szarlotek"
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1854

Darek Z pisze:
Limonka pisze:Kasiu - całkowicie rozumiem twój stan :lol: ;-).

No ale gdzie te zdjęcia ? :kukacz:
Alez Limonko... Przy takiej pogodzie... To jakie zdjecia?:-D
autor: kaśka
29 czerwca 2015, 22:41
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: 27.06.2015 - TATRY - "Szlak szarlotkowy bez szarlotek"
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1854

Re: Szarlotka

Czyli muszę stwierdzić ze nadałam zdecydowanie "smaczek" całej ekspedycji....:-D na przyszlosc będę starała się jeszcze bardziej... Chociaż Kobi już zastrzegl, ze następnym razem aparatu dopilnuje osobiście:-D
autor: kaśka
29 czerwca 2015, 21:41
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: 27.06.2015 - TATRY - "Szlak szarlotkowy bez szarlotek"
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1854

eska pisze: bo jak widzisz w przyrodzie nic nie ginie... ;)
i całe szczęście, bo chłopy by mnie musiały wziąć na szlak ze sobą ... :lol: