Znaleziono 3521 wyników

autor: Królik
17 stycznia 2020, 20:52
Forum: SCHRONISKA
Temat: Rozbój cenowy w Murowańcu
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 4550

Re: Rozbój cenowy w Murowańcu

PiotrZi pisze:
03 września 2019, 18:31
Moim zdaniem wszytko przebija "Pod Łabskim Szczytem" butelka wina musującego Dorato (w Żabce 4,99) równiutkie 5 dyszek :shock:
Jesssuuuu... a kto w górach pije wino musujące? :shock: :oczynoela:
autor: Królik
17 stycznia 2020, 20:50
Forum: SPRZĘT
Temat: Kijki
Odpowiedzi: 285
Odsłony: 28030

Re: Kijki

PiotrZi powiem tak - moim skromny zdaniem człeka w górach mało doświadczonego uważam, że kupowanie kijów za takie kwoty to przerost ambicji nad treścią. Wszystkie kije z budżetowych sklepów są równie dobre, jak nie lepsze, a kosztują znacznie mniej i jak się spierdolą to nie żal kasy i można kupić ...
autor: Królik
12 stycznia 2020, 21:56
Forum: NA KAŻDY TEMAT NIEGÓRSKI
Temat: Jaki widzieliście ostatnio fajny film?
Odpowiedzi: 675
Odsłony: 56780

Re: Jaki widzieliście ostatnio fajny film?

"Młody Papież" na HBO/HBO GO Kontrowersyjny, inspirujący, zmuszający do myślenia, poruszający ciało, umysł i duszę. Niesamowity. Tak jak niesamowicie wielka rola Jude'a Low... Tylko 10 odcinków, ale WARTO. Polecam. ... Teraz zaczynam oglądać "Nowy Papież" - kontynuację "Młodego Papieża" z John'em M...
autor: Królik
10 stycznia 2020, 23:26
Forum: SPRZĘT
Temat: Buty w góry
Odpowiedzi: 797
Odsłony: 68865

Re: Buty w góry

Jacku wielkie dzięki :spoko:
Potwierdziłeś moje "zakupsy" na Black Diamond Serac Clip.
No i oczywiście, że bez przymiarki do butów się nie obejdzie.
autor: Królik
09 stycznia 2020, 23:32
Forum: SPRZĘT
Temat: Buty w góry
Odpowiedzi: 797
Odsłony: 68865

Re: Buty w góry

Raki półautomatyczne 12 zębów - jakie polecacie?
autor: Królik
23 grudnia 2019, 7:59
Forum: NA KAŻDY TEMAT NIEGÓRSKI
Temat: Jaki widzieliście ostatnio fajny film?
Odpowiedzi: 675
Odsłony: 56780

Re: Jaki widzieliście ostatnio fajny film?

Kovik pisze:
22 grudnia 2019, 22:54
Dwóch papieży. Film który właśnie obejrzeliśmy. Zrobił na mnie dobre wrażenie. Troche historii troche humoru. Naprawde warto
Zostawiamy sobie go na I dzień Świąt :spoko:
autor: Królik
22 grudnia 2019, 18:24
Forum: RELACJE Z WYPRAW, WYJAZDÓW, IMPREZ
Temat: "Happy New Year" czyli nie tacy Żydzi straszni jak ich malują!
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 542

Re: "Happy New Year" czyli nie tacy Żydzi straszni jak ich malują!

No Pudelek Brawo, Brawo, Brawo :brawo: :brawo: :brawo: Fajna relacja. Fajnie się czyta, no i jak zawsze, sporo ciekawych fotek :spoko: Swoją drogą: nie boisz się używać słowa Żyd? Bo wiesz, w dzisiejszych pojebanych czasach nazywanie Żyda Żydem, murzyna murzynem, pedała pedałem, a lesby lesbą, nie j...
autor: Królik
22 grudnia 2019, 18:12
Forum: NA KAŻDY TEMAT NIEGÓRSKI
Temat: BN 2019
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 396

Re: BN 2019

@pantadziu obrazka nie widać ;)
Króliki tez życzą wszystkim Wesołych Świąt.
autor: Królik
22 grudnia 2019, 18:09
Forum: NA KAŻDY TEMAT NIEGÓRSKI
Temat: Jaki widzieliście ostatnio fajny film?
Odpowiedzi: 675
Odsłony: 56780

Re: Jaki widzieliście ostatnio fajny film?

mariuszg mam podobne odczucia do Twoich i to obejrzawszy już 6 odcinków. Poza tym uważam, że w nasza Yennefer (Grażyna Wolszczak) bije na łeb na szyję urodą tą Netflixowską, a i Jaskier nasz jakiś taki bardziej wesoły i swojski jest... No i, sorry, ale murzyni w Wiedźminie... no proszę Was, i "brąz...
autor: Królik
07 grudnia 2019, 15:00
Forum: FOTOGRAFIA. By zatrzymać chwilę...
Temat: Takie tam... zdjęcie zrobiłem/łam...
Odpowiedzi: 792
Odsłony: 72269

Re: Takie tam... zdjęcie zrobiłem/łam...

Nooooo.... Gratulacje! Panie Tadziu, bez opicia się tego nie da "łyknąć" ;)
autor: Królik
06 grudnia 2019, 18:30
Forum: NA KAŻDY TEMAT NIEGÓRSKI
Temat: 13 urodziny FORUM :-)
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 606

Re: 13 urodziny FORUM :-)

Grochu pisze:
06 grudnia 2019, 16:26
Mirek pisze:
05 grudnia 2019, 21:28
A tak przy świętowaniu zapytałbym czy kto wie co się dzieje z Mosorczykiem?
Z tego co mi wiadomo to szwenda się po Alpach.
Wiadomo, że teraz się nie szwęda, ale planuje cosik na przyszły rok urobić w Alpach :8)
autor: Królik
06 grudnia 2019, 18:28
Forum: NA KAŻDY TEMAT NIEGÓRSKI
Temat: Starsi Panowie dwaj :)
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 375

Re: Starsi Panowie dwaj :)

Grochu pisze:
06 grudnia 2019, 16:28
@Tidżej i @Tonianin ;)
No i już wiadomo w czym rzecz :P
@Tidżej to wiadomo, że Starszy Pan :8) :zoboc: , ale @Tonianin to przeca młody tata, to gdziesz mu do Starszego Pana :oki:
autor: Królik
06 grudnia 2019, 12:11
Forum: NA KAŻDY TEMAT NIEGÓRSKI
Temat: Starsi Panowie dwaj :)
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 375

Re: Starsi Panowie dwaj :)

Fajnie by było wiedzieć komu te życzenia składać...
Ale i tak wszystkiego najlepszego.
autor: Królik
17 listopada 2019, 19:04
Forum: KONKURSY - czyli Jak poszerzyć górską wiedzę...
Temat: Konkurs TATRY
Odpowiedzi: 435
Odsłony: 8839

Re: Konkurs TATRY

Kovik pisze:
17 listopada 2019, 12:47
@Królik brawa za inwencje
Bardzo dziękuję. Rozumiem, że gdy się spotkamy to do braw dorzucisz piwko :zoboc:
autor: Królik
16 listopada 2019, 21:51
Forum: NA KAŻDY TEMAT NIEGÓRSKI
Temat: Co nam w duszy gra...
Odpowiedzi: 2439
Odsłony: 193091

Re: Co nam w duszy gra...